miercuri, 12 septembrie 2012

Am devenit motociclist


      Da,da,da.Sunt motociclist(teoretic).0 puncte penalizare.Mi-a iesit perfect.Din 9 cati am dat astazi au picat 4.Toti 4 au trantit un jalon iar unul a pus si piciorul jos.Cu pasi marunti dar siguri ajung la destinatie.
      Printre noi era si un tip care avea un GSX....in service.A cazut cu ea acum o luna,nu avea echipament dar a avut noroc.O arsura pe laba piciorului(ca de,avea LacosteL)+cateva julituri...nimic serios dar asta doar pentru ca avea viteza mica.La examen omul veni cu armura,ghete,genunchiere,geaca. si mi-a zis ca niciodata nu o sa se mai urce pe motor fara echipament.Si-a invatat lectia...
      Acum nu-mi mai ramane decat sa astept ca fondurile sa devina suficiente pentru o motocicleta in mintile ei si un echipament decent.
      Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu