marți, 8 mai 2018

1 Mai lung putin prin tara



Continui aici povestea inceputa pe motociclism.ro....

Inceputul: http://www.motociclism.ro/forum/index.php?/topic/752619-unu-mai-lung-putin-prin-tara/

Pozele de la cazare, neintoarse. Oameni ospitalieri, conditii foarte bune si pretul decent.



Dupa o scurta tura, am mancat si la somn. Urma sa mai dam o raita, dimineata, inainte sa plecam.



  


A doua zi, trezirea a fost foarte grea. Patul era mult prea confortabil asa ca am iesit abia la 11. Un mic-dejun intarziat, putin plimbare, si calare pe cal. 





Urmatoarea oprire: salina din Praid. Este frumoasa si merita vizitata. Nu este la fel de spectaculoasa ca cea de la Turda, dar merita sa dai cei 30 de lei pe bilet.
Adio darling (accesul in salina se face cu autobuzul): 


Cum am plecat tarziu din Sighisoara si cum nu mai stiam alte atractii in zona, am continuat pana la Lacul Rosu. Cine este curios de legenda, spor la lecturat: http://www.traiesteromaneste.ro/legendele-lacului-rosu/ Drumul  pana la balta asta rosie este fain, curbe multe dar mai sunt gropi sau portiuni cu nisip. Si unde mai pui ca fix la iesire din curba este o groapa. Cumpatarea este cheia!!


Ca si atractii, te poti da cu barca pe lac si te poti plimba. Sunt si cateva tarabe tipic romanesti de la care iti poti lua una-alta. Daca ma intrebi pe mine, nu m-a impresionat dar oricum este in drum :) 
Au urmat Cheile Bicazului, un drum cu adevarat superb. Partea proasta: portiunea cu adevarat spectaculoasa este scurta, asfaltul nu este tocmai excelent si unde natura a dat un view superb acolo au rasarit aceleasi tarabe...
La Piatra Neamt am ajuns vineri seara si pana luni la pranz nu am parasit orasul. Este un oras curat, cu peisaje frumoase si oameni ospitalieri. 




Orasul are si telegondola (se vede in poza de mai jos). Distanta este scurta dar ai o panorama buna.
20 de lei tur-retur.

Va urma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu